ÖNERİ ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUZ

KAPTAN51

Game Admin
Team Armada Battle
Katılım
27/10/18
#1
[ TR ]
Son zamanlarda etkinlikten sonra aktif oyuncu sayımızda düşüklük oluyor. Dün TR sohbet kanalında bu konuyu tartıştık. Evet özel harita ve tılsım sistemi için şuan geliştirme yapıyoruz fakat sanki bunlar da tutmayacak gibi. Sizden ricamız yazılım yönünden çok kompleks olmayan ama oyuncuyu ciddi anlamda oyunda tutabilecek ya da yeni oyuncu kazanmaya ciddi ölçüde katkı sağlayacak önerilerde bulunmanız. Yazılım yönünden kapsamlı şeyler için şuanda zaten geliştirme yapıyoruz fakat sizden isteğimiz daha hafif ama yararlı çözümler.

Şimdiden teşekkürler...

[ EN ]
Recently, the number of active players is low after the event. Yesterday we discussed this topic in TR chat channel. Yes, we are currently developing a special map and amulet system, but it does not seem to hold. We ask you to make suggestions that are not very complex in terms of software but can keep the player seriously in the game or make a significant contribution to winning new players. We're already developing software for a wide range of things, but we're asking for lighter but useful solutions.



Thanks in advance ...
 

qweqwe2q

Forum öğrencisi
Katılım
2/6/19
#2
kaptan 51
oyun cok kolay herkes full oyunda bı amac kalmadı oyuncuların etkınlık dışındada oyunta tutabılmek icin oyunun emek olması lazım yani zor oyunda amırallerın vuruşu ve darbesi yükseltilmeli ödülleri de yükseltilmeli zor olmalı 100 adet sistem gemisi batirinca son sistem nerede batirildiysa orda admiralın çikmasi ve herkese açık bir şekilde bunun yukarda yazması örnegin 6/4 admiral çıkti ayrıca oyuncuların barut vuruş gücü zırh defans menzil darbe puani geliştire biliecek bi yetenek olmasi yeni siniflar etkinliklerde çok sıkıcı oldu hep aynı sadece isimleri değişik bence önümüzdeki etkinlikte örneğin kiş etkınlıgınde harita parcalari olmalı 100 harıta parcası topluyan kiş tasaramı almalı harıta parcalarıda sistem gemisıne en fazla darbeyi veya son vuruşu yapan oyuncuya vermesi veya sistem gemisini kesince içinden yavru gemiler çikmasi gülle mojo zıpkın gibi öduller vermesi ayrıca oyunda savaş da zevk alınmaz oldu batırılan oyuncular savaşa geri dönüyor hızlı bi şekılde geminin hareket halındeyken tamir hizinin düşürülmesi lazım sabitken gemi daha hızlı tamir olmalı hemn mantıklı hemnde batan oyuncunun geri dönmesi daha geç olur ayrıca uzun menzıllı düşük hasarlı toplar çıkmalı ve yüksek hasarlı düşük menzıllı oyunda faklılık olmalı sistem gemisine %10 fazla vuran gülle deneyim puani siralamasına göre rütbe sistemi gösterişli olmalı benzer oyunlardaki gibi bunlar oyunu bence eğer zor yaparsanız elmas kasmak kolay sunada ful gemılerın cogunda 5m ye yakınelmas var bundan dolayı zor olmalı örneğin yenibi güverte çeşidi cıkarırsanız iyi olur darbe puanı veren güverte içinede dırek konulmalı olda elmasla alınmalı toplam malıyet 20m olmalı zor yani bunlar bence oyunu 1 yıl götürür oyunun online sayısının düşmeside etkınlıklerde zaten elmas var yapacakları birşey yok oyunda ondan dolayi herkese iyi oyunlar.
 

RACON

Forum acemisi
Katılım
25/4/19
#3
Tılsım sistemi oyuncuyu memnun etmek ve oyunda en azından bir amaç edinmek için güzel.

Özel harita sistemi gelmeli ve bunlardan exp tp kazanmalıyız rekabet açısından önemli.

Savaş puanı rütbeleri daha çekici hale gelmeli bence bu tarz oyunlarda rütbe estetik açısından çok önemli ekstra olarak tecrübe puanı rütbesinin olmaması aşırı derecede olumsuz etki yaratıyor tecrübe puanı rütbeside gelmeli.

Savaşlarda artık 4 kişi 1 kez sıksa rakip oyuncuya batıyor , bunun önüne geçmek için barut zırh + darbe puanı kısaca ekstra öğeler getirmelisiniz ki savaşlarda biraz strateji uygulayarak daha uzun savaşlar yapabilmeliyiz.

Tasarımlar tek tip olmamalı şuanki tasarımların sadece renkleri farklı ve sürekli aynı tasarımı kullanmaktan sıkılıyoruz.

Mojo sadece sandıklardan çıkıyor bu bence çok kötü bir özellik ekstra olarak elmas ile mojo atabilmeliyiz veya başka bir yöntem ile mojo toplayabilmeliyiz çünkü bu tarz oyunlarda bot kullanımının bu kadar yüksek olması bunlardan kaynaklanıyor.

Ve bana göre şimdi yazacağım şey çok önemli ve farklılık yaratabilir. Şu an belki armada battle oyununda bot olmayabilir fakat ileri zamanlarda eminim ki kesinlikle bot yapacaklardır ve oyuncular arası eşitsizlik ortaya çıkacaktır. Bunun önüne geçmek aylık vip sistemi çıkartsanız ve bu vip sisteminin içinde ekstra özelliklerin yanı sıra '' auto bot '' gibi birşey olsa ve bu auto botun günlük kullanım sınırı olsa , bizler oyuncular olarak özel harita veya sandık toplama gibi işlemleri bu auto bota yaptırsak saçma mı olur ? sadece benim fikrimdi söyleyeyim dedim olumlu veya olumsuz kararlarınız size kalmış.

şuanlık benim aklıma gelenler bu kadar iyi çalışmalar..
 

Captan

Yeni üye
Katılım
28/9/19
#4
Exp kasarak level atlamak cok kolay bence exp doldugu zamanlarda bi korsanlık sınavı yapıp level alsın oyuncular dırekt gecmesı bence baya sacma oyunda 5 6 kısı toplanılıp o korsanlık sınavlarının yapılması gerekıyor bu benım sahsı fıkrım

Tılsım sistemi oyuncuyu memnun etmek ve oyunda en azından bir amaç edinmek için güzel.

Özel harita sistemi gelmeli ve bunlardan exp tp kazanmalıyız(%5vuruş,darbe puanı , vb )öduller saglamalı rekabet açısından önemli.

Tecrube puanı rutbelerının de gelmesı cok ıyı olacaktır
Savaş puanı rütbeleri daha çekici hale gelmeli bence bu tarz oyunlarda rütbe estetik açısından çok önemli ekstra olarak tecrübe puanı rütbesinin olmaması aşırı derecede olumsuz etki yaratıyor tecrübe puanı rütbeside gelmeli.

Savaşlarda artık 4 kişi 1 kez sıksa rakip oyuncuya batıyor , bunun önüne geçmek için (guvertelere can getırılmelı ) barut zırh + hız taşı + roket tarzında birşeyler yapılmalı darbe puanı kısaca ekstra öğeler getirmelisiniz ki savaşlarda biraz strateji uygulayarak daha uzun savaşlar yapabilmeliyiz.

Tasarımlar tek tip olmamalı şuanki tasarımların sadece renkleri farklı ve sürekli aynı tasarımı kullanmaktan sıkılıyoruz.

Mojo sadece sandıklardan çıkıyor bu bence çok kötü bir özellik ekstra olarak elmas ile mojo atabilmeliyiz veya başka bir yöntem ile mojo toplayabilmeliyiz çünkü bu tarz oyunlarda bot kullanımının bu kadar yüksek olması bunlardan kaynaklanıyor.

Ufakta olsa bence bı yetenek sıstemı getırılmelı abartılı olmadan 20 yeteneke kadar felan menzıl extra ozellıkler bırakılmalı menzıl de dusmanı menzıle almak ıcın gayet guzel bır sıstem olabılır ılk menzıle alan kısı menzıl ıle savaşabılsın bu tur ozellıklerın gayet yararlı olacagına ınanıyorum
Ve gemilerin gidişi konusunda biraz çalışmanız lazım mısal bı kordınata 2 3 kere tıkladınmı gemı durup durup gıdıyor gemı lerın donusunde gemi kayıyor sonra donusunu alıyor bunların uzerınde calısmalısınız ve o gemılerın akıcı olmasını saglamalısınız

şuanlık benim aklıma gelenler bu kadar iyi çalışmalar..
 

Rooftrellen

Forum acemisi
Katılım
8/8/19
#5
  1. Öncelikle oyuna akıcılık gelmeli. Gemileri zorla hareket ettiriyor zorla gülle atıyoruz gibi bir his var oyunda ve bu beni ve büyük ihtimalle birçok kişiyi soğutuyor. Her tıkladığım şeyde saniyelik bile olsa bir bekleme oluyor(Görev penceresi,Harita açma, Topları gemiye koyma vb.).
  2. Oyunda bol bol hata var küçük gibi gözüksede haftalık güncellemelerle giderilmeye çalışılmalı. Örneğin npclerin hareket etmemesi, sürekli üstüste spawn olması, canımızın gitmesi ve bizim bunu görmememiz gibi. Bunlar oyuna akıcılık ve görsellik katar.Sürekli f5 atmak bir çözüm değil.
  3. Günlük görevler ile en azından oyunda oyuncu tutulmalı. Ödülün fazla olması veya olmaması önemli değil bunu görev sıralaması gibi bişey getirerek çözebilirsiniz. Böylece adını duyurmak isteyenler görevlerini yapabilir. Buna benzer bir sistemde olabilir diğer oyuncuların fikirleride önemli.
  4. Sadece event yaparak oyuncu çekmek yanlış bu beraberinde full olanların,yüksek level olanların dahada yükselmesini sağlıyor.Çünkü her yeni gelecek olan eşya rahatlıkla alınabilir olacak. Bu durum şuan fazla farkettirmesede ilerde yeni oyuncular geldikçe hissettirecek. Tabi yeni serverlar geldiği zaman bu durum o serverlar için çözülür. Bu yüzden event yerine yeni başlayanlar için daha tatmin edici görevler, farklı sistem gemileri veya benzeri şeyler getirilmeli. Bu durum biraz farklı olduğu için farklı farklı oyunculara sorulabilir. Anketler yapılabilir.
  5. Chat ortamı güzelleştirilmeli. Filolara ait özel oda, filo arama odası gibi şeyler acilen gelmeli. Global chat düzeltilip yabancılarlada iletişim halinde kalabilmeliyiz. Chat penceresi her seferinde önümüze gelmemeli ayarlardan kapatabilmeliyiz. Sürekli f5 attıkça veya harita değiştikçe önümüzde beliriyor.
  6. Armada içi rekabet gelmeli. Yani her hafta armadada en çok tecrübe puanı kasan, darbe puanı vuran, bağış yapan vb. şeyler getirilmeli böylecek armadada aktiflik artacak. Bunlar özel bir kısımda gösterilebilir. Aynı zamanda düşman veya dost ekleyebilirsek bu armadalar arası kolaylık sağlar.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Bazılarını güncellemeyle getirebilirsiniz tabiki fakat bazılarının acilen gelmesi gerek. Oyunda oyuncu tutup yeni oyuncuları kaybetmemek gerekiyor.

Fikirlerime katılan veya şöyle olsa daha iyi olur diyen arkadaşlar varsa lütfen cevap yazın. Bu oyun hepimizin oyunu sonuçta ;).

-Teşekküler
 

Charlotte

Forum öğrencisi
Katılım
10/8/19
#6
Günlük Olarak Yenilenen Görevler Güzel Olabilir Mesela Günlük 10.000 Elmas Veren 25 Quenn Kes gibi bunun yanında Günlük TP görevleride gelirse insanlar en azından günlük görevleri yapmak için girebilir oyuna
 

Artemis

Forum öğrencisi
Katılım
3/5/19
#7
Selam,

Yenilikten daha çok oyun hatalarını düzeltip gemilerin, özel tasarımların darbe puanlarını yükselterek başlayabilirsiniz. Etkinlikleri bol tutup oyuncuların sadece kasılmasına yönelik yapılan çalışmalar yanlış duruyor. Benim düşüncelerim şunlar;


-Sandıklar'a darbe puanı eklenebilir.
-extra olarak mojo güverte eklenebilir. (sandık toplayarak cadı kazanına gidilmesi için yararlı olacağına eminim.)
-özel etkinlik haritası zaten gündemde olan birşey.
-Barut, kalkan eklenerek bunları sandıktan kazanmamız da sağlanabilir. (özel harita da olabilir.)
-Yeni leveller eklenerek, korsanlık sınavı eklenebilir. (Her gün 1 level atlanması sağlanabilir.)
-Yeni sistem gemisi eklenebilir. Verilen ödül örnek olarak( 500 sistem gemisi batırana özel tasarım veya yeni top çıkartılarak online sayısına bağlı olarak emek verip 100 sistem gemisi batırana 1 yeni top vermesi sağlanabilir.)

Bir çok şey sayabilirim. Yenilik olarak bunlar daha basit şeyler olduğu için bunları değerlendirebilirsiniz.

İyi forumlar.
 

BABACAN~21

Forum acemisi
Katılım
19/12/18
#8
selam
Gemi canları çok düşük savaşlardan zevk alınmıyor 4 atışa batıyosun ada vurmak çok kolay kule canları ve vuruşları yükseltilse çok iyi olur ve özel harita olur tılsım haritası olur yeni lvller olur en kısa zamanda yeniliklerin gelmesi lazım etkinliklerde sistemlerin canı ve ödülü yükseltilebilir
 

qweqwe2q

Forum öğrencisi
Katılım
2/6/19
#9
Herkes doğru soyluyor ACİL Bi yenilik şart çunki online sayisi azaldikca tekrar yükseltmek zor olicak
 

Mrdely16

Yeni üye
Katılım
18/9/19
#10
-Yeni levellerin gelmesi
-Yeni elit sınıfların gelmesi ama sadece rengi değişirek değil farklı tip gemilerin gelmesi gerek her sınıf için
-Yeni elit güllelerin gelmesi ve vuruşlarının fazla olması
-Pazar yeri kısmının daha iyi bir şekilde olması(5bin gülle-5bin zıpkın tarzı) ve günde 8er saatten 3 kere olması
-Adaların vuruş güçleri ve can puanlarının artması (filonun o adayı savunması için bir sebebi olması gerekiyor)
-Adalara vurulduğunda kule kimde kaldıysa o oyuncuya belli bir miktar xp verilmesi(sistemin son vuruşunda alınan altın xp gibi )
-Oyun içerisindeki gemilerin hızlarının biraz daha hızlı olması (çok yavaş hareket ediyor gemiler biraz hızlı olması daha iyi olabilir)
- Gemilerin darbe puanlarının level aldıkça biraz daha fazla artması
-Yeni tip etkinlikler(örneğin bir sistem gemisi canı 20 milyon her 5 milyonda bir etrafına kutu atıp o kutuları topladığımızda içinden gülle elmas zıpkın tarzı şeyler verebilir)
-Gemi vuruşunu arttıracak barut-kalkan tarzı şeyler
-Günlük görevler
-Sıralama da sadece xp sıralaması değilde elit puan sıralaması gibi haftalık olarak batırdığımız oyuncu sayısı kastığımız xp sayısı yağmaladığımız oyuncu sayısı tarzı şeyler olabilir haftalık olarak
-Oyunda ki gemi görünümleri full canlıyken de gemi aynı batıkken de aynı gözüküyor
-Vuruş hızları biraz daha artabilir çok geç vuruyor gemiler yavaş kalıyor biraz
-Armada görevleri(örneğin 5 level armada ile 1 level armada arasında fark olsun savunma konusunda vuruş konusunda ama bu levellerin görevleri zor olsun her armada istediği gibi 5 level olamasın birlik beraberlik isteyen görevler olsun)
-Chat ordamında ki gmlerin biraz adil davranması gerekiyor bazen takip ediyorum boş yere uyarılıp mesajı silinen oluyor burda milleti oyundan soğutuyolar
-Elit puanı attığımız gülle sayısında olmamalı her elit güllenin ayrı bir puanı olup ona göre hesaplanmalı
-Güncellemeler erken haber verilip milleti armadasıyla toplantı yapıp strateji yapmaya gayret gösterirseniz daha çok oyuncu kazanırsınız

Daha önerebileceğim bir sürü konu var 10 senedir bu tarz oyunları oynadığım için az çok nelerin milleti online tutup nelerin oyunu sürükliyeceğini biliyorum yavaş yavaş olucak şeyler siz yaptıkça fikirlerimizi sunmaya devam ederiz iyi çalışmalar.
 

qweqwe2q

Forum öğrencisi
Katılım
2/6/19
#11
bu önumuzdekı etkınlıkte bence 3 5 m elmaslık bi tasarım cıkartın hem daha fazla darbe 120 bin daha top kapasıtesı olsun 70 tane mesela etkınlıkte tasarımı ala bilmek için hem oyuna para harcanır hemde online sayısı bu cok kolay enazından etkınlıkte elmas kasmak için oyunda onlıne sayısı aşırı derece artar sizi uğraştırmıyıcak en basit bi örnek hemde kolay buna ilaveten etkınlık güllesi çıkartın 2x elit puan versin geliştirile bilir toplar da olabilir kritik vuruş topmenzili hasar gibi maliyetleride yüksek olsunki uğraşalım etkınlık dişindada anahtarla açılabilen sandıklar olmalı ödülleri ise etkınlık güllesi,normal,gülle,mojo 25lik top sandık güvertesi özel sandık tasarımı defasn veren buff aynı şekılde hasar veren gemı hızı içinde buff bu söylediklerim çok basit uygulandğı taktırde oyun daha keyıflı ve sayımız artacak oyunu kolay yapmayın yeter çok sık etkınlık oluyor çunkı zaten herkes elmas bol bol kasıyor malıyetlı olmalı hemde çok
 

YephersonM

Yeni üye
Katılım
23/8/19
#12
muy buenos comentarios, por mi parte seria buena idea colocar cada 12 Horas o 6 Horas un NPC que salga en cualquier mapa aleatorio con MUCHO Daño y Puntos de VIDA "DIFICIL" que de una recompensa moderada, eso fomenta la actividad para PVP ya que muchos Barcos estarian marchando a tal mapa por el NPC a luchar por quedarselo. suerte y ojala tomen en cuenta todos estos comentarios que les hacemos!
 

Mrdely16

Yeni üye
Katılım
18/9/19
#13
Online sayısını arttırmak Armadaları ön plana çıkarmak için Armadalara yeni level getirebilirsiniz. ''Örnek: 5 level armada sınırı getirebilirsiniz armadalar levellerini xp ile atlasın oyuncuların filoya bağışladığı xplerle ama bu bu kadar kolay olmasın herkesin zaman ayırıp uğraşması gereksin. Her levelin armada daki oyuncular için yararı olsun vurduğu npclerden fazla xp, fazla elmas ,vuruş gücü fazlalığı ,olan adası için savunma gücü vuruş fazlalığı tarzı .
1 Level Armada = 30 milyon xp // %10 xp fazlalığı
2 Level Armada = 50 milyon xp // vurulan sistem gemisinden %10 fazla ganimet
3 Level Armada = 80 milyon xp // %20 zıpkın vuruş fazlalığı
4 Level Armada = 110 milyon xp // Sahip olduğu adaların kule canlarının yüksek ve vuruş gücünün fazla olması
5 Level Armada = 150 milyon xp // %20 Vuruş gücü, %20 zıpkın gücü %20 ganimet fazlalığı,

Örnek olarka bu tarz bişi olsa milleti armadaların toplu bir arada tutup oyuna bağışlar millet yapabilmek için süresini oyunda arttırırı level aldırabilmek için biraz zor olsun uğraşlı olsun ama milleti oyunda tutmaya deysin değerlendirirseniz sevinirim iyi oyunlar..
 
Katılım
15/10/19
#14
[ TR ]
Son zamanlarda etkinlikten sonra aktif oyuncu sayımızda düşüklük oluyor. Dün TR sohbet kanalında bu konuyu tartıştık. Evet özel harita ve tılsım sistemi için şuan geliştirme yapıyoruz fakat sanki bunlar da tutmayacak gibi. Sizden ricamız yazılım yönünden çok kompleks olmayan ama oyuncuyu ciddi anlamda oyunda tutabilecek ya da yeni oyuncu kazanmaya ciddi ölçüde katkı sağlayacak önerilerde bulunmanız. Yazılım yönünden kapsamlı şeyler için şuanda zaten geliştirme yapıyoruz fakat sizden isteğimiz daha hafif ama yararlı çözümler.


Şimdiden teşekkürler...

[ EN ]
Recently, the number of active players is low after the event. Yesterday we discussed this topic in TR chat channel. Yes, we are currently developing a special map and amulet system, but it does not seem to hold. We ask you to make suggestions that are not very complex in terms of software but can keep the player seriously in the game or make a significant contribution to winning new players. We're already developing software for a wide range of things, but we're asking for lighter but useful solutions.




Thanks in advance ...
I would like to propose a new weekly or monthly competition, to win new PVP ranks to stimulate people to stay more active: weekly or monthly ranking depends on the choice of the administrator with weekly or monthly points counting the first 10/20 players for a new rank battle points an idea to stimulate players more
Hello everybody
 

Goldenglory

Yeni üye
Katılım
17/10/19
#15
Dit moet dus vrij eenvoudig zijn, dus ik zal alleen wat ideeën van mij geven.

1. Bonusmaps zodat mensen exponentiële ranglijsten kunnen achtervolgen en schepen sneller kunnen bouwen.
2. Bevestig de servers voor europese spelers (comfort is de sleutel) Ik ben het zat om Giga hard achter te blijven tijdens een gevecht.
3. Maak nieuwe niveaus waar je goud sneller kunt bewerken
4. Maak een groepssysteem zodat we vrienden kunnen helpen en allemaal samen kunnen relaxen (leuker).
5. Maak langere evenementen dan 1 dag, velen van ons missen.

Het oplossen van lag-problemen zou meer mensen ertoe brengen oorlogen te voeren. Op dit moment is het onspeelbaar in oorlog.
 
Katılım
30/9/19
#17
Hallo,

ich unterteile das mal in 3 Themen:

Fehlerbehebung - hohe Priorität
- es muss zwangsläufig F5 gedrückt werden bzw. Die Seekarte mit Refresh war 90% eine weiße oder schwarze Seekarte, was mit diversen Browsern passiert ist (wichtig)
- man wird wieder da gespawnt, wo man versenkt wurde und wann dann mehrfach weg geschossen wird, einem anderen Coordinate angezeigt wird (wichtig)
- Erstschuss nach Zielwechsel dauert zu lange
- Beim Munitions- oder Harpunenwechsel wird der Angriff abgebrochen
- verloren gegangene Crew und Piratenplätze wiederherstellen (wichtig)
- Anzeigefehler, wie nicht von der Insel beschossen wird und dann versenkt oder man fährt einem Gegner hinterher, dann noch schießen kann, man selbst aber nicht (wichtig)
- Segel Stufe 3 soll unzerstörbar sein, jedoch sind sie nicht (Text oder Eigenschaften ändern)
- Will man die Harpunendecks reparieren, springt das Bild wieder auf die Kanonendecks (nicht so wichtig)
- NPC fahren nicht

Neue Funktionen
- etwas zum Schutz der Decks, damit man sie nicht ständig reparieren muss
- Etwas zum Nachschieben von Segeln ZB ein Crewmitglied oder Segel Stufe 3 unzerstörbar machen
- ein Premiumvorteil oder Rabatt für Geld, mit dem man zB Schutz erkaufen kann, Kürzeres Logout usw.
- Bonuskarten

Verbesserung bestehender Features
- schnelleres Reparieren
- Das Ergebnis des Spions nicht in einem weiteren Fenster öffnen, so dass schneller spioniert werden kann und die Kosten hierfür senken
- Überarbeiten des Punktesystems der Abschüsse
 
Son düzenleme:

Torva51

Forum acemisi
Katılım
27/4/19
#18
Voici ce que j'ai proposé sur un lien extérieur




" Bonjour

Voila déjà quelques mois que je suis sur Armada battle et j'ai remarqué que hors évent peu de joueurs étaient connectés.. moi même je m'ennuie un peu, je suis déjà full canon, pas de nouvelles quête.. pas de nouveau objectif.. "jeu un peu trop facile ?" beaucoup de joueurs se connectent que pendant les évent pour être sur de trouver des joueurs a couler mais hors cela on croise vraiment personne.. les joueurs s'ennuient..

je propose donc de créer des activités pourquoi pas des cartes bonus ou nous pourront gagner des récompenses comme des Disgn exclusifs, des boulets élite/harpon, des diamants ? pour débloquer les cartes il faudrait soit détruire un nombre de monstre/NPC/Joueurs ou alors avec le chaudron.

Je trouve pas ça vraiment correcte que les joueurs qui jouent seulement pendant les évent soient aussi fort que ceux qui jouent tous les jours. Je pense que ça serai juste que les joueurs qui passe vraiment du temps soit légèrement avantagé. Et qu'il ait des avantages niveau équipement.. pas non plus énormément pour ne pas créer un déséquilibre dans le jeu mais un minimum.. pour donner aux joueurs des objectifs plus longs.. Il y a eu pas mal de nouveauté donc des nouveaux objectifs mais ils étaient beaucoup trop simple a atteindre avec les Event.. Je pense qu'il est donc préférable de créer quelque chose de vraiment différent pour garder un maximum de joueurs connectés chaque jours pour rendre le jeu beaucoup plus vivant.. Les changements son vraiment urgent avant qu'il y est plus personne sur notre jeu.

Qu'en pensez vous ? "
 

WOOTAE

Forum acemisi
Katılım
3/11/18
#19
1. Etkinlikler daha az karlı olmalı ancak daha uzun sürmeli.Bu durum oyuna olan ilgiyi uzun süreli tutacaktır ve insanları oyun başına kitleyecektir.Unutmayın oyun bağımlılığı diye bir şey vardır ve bunu avantaja geçirebilirsiniz.

NOT: Amacınız oyun başında harcanan vakti arttırmak olmalıdır.

**** Günlük npc ve zıpkın görevi, koordinat görevleri verebilirsiniz.Bu görev ödülleri ise tecrübe puanı,elit puan,elit gülle,altın, iksir olabilir.Bu görevler oyunda harcanan süreyi arttıracaktır.

2. *******Pazar ürünlerinde açık arttırma saatlik veya 2 saatlik olmalı.Bu altına verilen önemi arttıracak ve pazarı canlandıracaktır.

3. Gemi hızları hala yeterli değil, biraz hızlanmalı.Bu durum alınan oyun zevkini arttıracaktır.

4. ******Yeni tasarımlar gelmeli.Bu oyun içi hırsı arttıracak ve oyun içi çeşitlilik sağlayacaktır.

5. ******Haritalara yeni npcler eklenebilir.Bu oyun içi çeşitliliği arttıracaktır.

6. Görünmezlik objesi gelebilir. Bu savaşlarda taktiklerin gelişmesini sağlayacaktır.

7. Reklam çalışmaları arttırılabilir.


PSK. DNŞ. MUSTAFA DEMİRDEN